گالری خدمات مشتریان

فهرست مطالب

طب سوزنی بخشی از عمل طب سنتی چین باستان است. پزشکان طب سنتی چینی معتقدند که بدن انسان دارای بیش از 2000 نقطه طب سوزنی است که از طریق مریدین یا مریدین به هم متصل می شوند. این مسیرها جریانی از انرژی (Qi، تلفظ “چی”) را در بدن ایجاد می کنند که مسئول سلامت کلی است. اختلال در جریان انرژی می تواند باعث بیماری شود. با استفاده از طب سوزنی در نقاط خاص، تصور می شود که جریان Qi را بهبود می بخشد و در نتیجه سلامت را بهبود می بخشد.

طب سوزنی چگونه به بهبود درد کمک می کند؟

طب سوزنی طب غربی استفاده از طب سوزنی پس از تشخیص پزشکی است. این شامل تحریک اعصاب حسی زیر پوست و عضلات است.
این منجر به تولید مواد طبیعی مانند اندورفین های تسکین دهنده در بدن می شود. این احتمال وجود دارد که این مواد آزاد شده طبیعی مسئول اثرات مفید طب سوزنی باشند.
یک دوره طب سوزنی معمولاً نسبت به زمانی که یک درمان واحد استفاده می شود، تسکین درد طولانی تری ایجاد می کند.

چه کسانی می توانند طب سوزنی انجام دهند؟

طب سوزنی برای همه نیست. اگر می خواهید به یک متخصص طب سوزنی مراجعه کنید، ابتدا آن را با پزشک خود در میان بگذارید و پزشکی را پیدا کنید که آموزش و اعتبار مناسب را داشته باشد.

طب سوزنی درد دارد؟

طب سوزنی با استفاده از سوزن های ظریف انجام می شود. اکثر مردم گزارش می دهند که هنگام وارد کردن سوزن کمترین درد را احساس می کنند. سوزن در نقطه ای وارد می شود که احساس فشار یا درد ایجاد می کند. سوزن ها ممکن است در طول درمان گرم شوند یا جریان الکتریکی به آنها وارد شود. برخی افراد ادعا می کنند که طب سوزنی به آنها احساس انرژی می دهد. دیگران می گویند که این احساس آرامش بخش است.
قرار دادن نادرست سوزن می تواند باعث درد در طول درمان شود. برای جلوگیری از عفونت، سوزن ها باید استریل شوند. به همین دلیل، مهم است که به دنبال درمان از یک متخصص طب سوزنی باشید. FDA سوزن های طب سوزنی را مانند سایر دستگاه های پزشکی تحت شیوه های تولید خوب و استانداردهای یکبار مصرف استرالیا تنظیم می کند.
گاهی اوقات به جای سوزن، از اشکال دیگر تحریک در نقاط طب سوزنی استفاده می شود، از جمله:

• حرارت (ترکیبی)
• استرس (فشار خون بالا)
• اصطکاک
• ساکشن (تراش کردن)
• امواج الکترومغناطیسی با انرژی بالا

طب سوزنی در مطب زیبایی

امروزه در اکثر کلینیک های زیبایی این کار انجام میوشد. شما می توانید تنها با یک تماس تلفنی از خانم دکتر محدثه اقبالی وقت مشاوره دریافت نماید و پس از مشاوره های لازم از خدمات مزوتراپی این کلینیک استفاده نماید.

طب سوزنی چه تاثیری بر بدن دارد؟

اعتقاد بر این است که نقاط طب سوزنی سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کنند. این به نوبه خود مواد شیمیایی را در ماهیچه ها، نخاع و مغز آزاد می کند. این تغییرات بیوشیمیایی ممکن است توانایی‌های درمانی طبیعی بدن را تحریک کرده و بهزیستی جسمی و عاطفی را افزایش دهد.
مطالعات موسسه ملی بهداشت (NIH) نشان داده است که طب سوزنی یک درمان موثر به تنهایی یا در ترکیب با درمان‌های معمولی برای شرایط زیر است:

• درد مفاصل
  • دندان درد
  • تهوع ناشی از جراحی بیهوشی و شیمی درمانی سرطان
  • دندان درد بعد از جراحی
  • اعتیاد
  • قاعدگی نامنظم
  • تنیس بازان نارنجی
  • فیبرومیالژیا
  • درد میوفاشیال
  • آرتروز
  • کمر درد
  • سندرم تونل کارپال
  • آسم

همچنین ممکن است به توانبخشی سکته مغزی کمک کند.

هزینه طب سوزنی چقدر است؟

این کار در کلینیک دکتر محدثه اقبالی با کمترین هزینه و بهترین متد روز دنیا انجام میشود. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه مزوتراپی با مطب زیبایی دکتر محدثه اقبالی تماس حاصل نماید.

نکات مهم قبل از انجام طب سوزنی

هنگام تصمیم گیری در مورد طب سوزنی مهم است که اقدامات احتیاطی را انجام دهید:

• دریافت مشاوره رایگان از پزشک متخصص
  • ابتدا در مورد طب سوزنی با پزشک خود صحبت کنید. طب سوزنی برای همه نیست.
  • اگر دچار عفونت، تپش قلب، هرگونه درد هستید حتما لازم است تا به پزشک بگوید.
  • اگر باردار هستید نیز حتما با پزشک خود مشورت نماید.
  • برای درمان بیماری خود تنها به طب سورنی تکیه نکنید.
  • پزشک معالج شما حتما باید دارای مدرک معتبر در زمنیه طب سوزنی باشد.

نوبت دهی طب سوزنی در کلینیک دکتر محدثه اقبالی

شما می توانید جهت انجام کلیه خدمات زیباسازی به کیلینک زیبایی خانم دکتر محدثه اقبالی مراجعه نماید. با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید از این خدمات استفاده نماید. لازم است قبل از مراجعه برای تعیین وقت درمان و مشاوره، تماس حاصل نمیاد.

نکات پزشکی بعد از انجام طب سوزنی

به ندرت، برخی از افراد عوارض جانبی خفیف و کوتاه مدت مانند:

• درد در جایی که سوزن ها پوست را سوراخ می کنند
  • خونریزی یا کبودی در جایی که سوزن ها پوست را سوراخ می کنند
  • خواب آلودگی
  • احساس بیماری
  •  احساس سرگیجه یا ضعف
  • بدتر شدن علائم قبلی

اگر یک اختلال خونریزی مانند هموفیلی دارید یا داروهای ضد انعقاد مصرف می کنید، قبل از انجام طب سوزنی با پزشک خود صحبت کنید.
همچنین در صورت حساسیت به فلز یا عفونت در ناحیه ای که ممکن است سوزن ها وارد شود، معمولاً طب سوزنی توصیه نمی شود.
به طور کلی انجام طب سوزنی در دوران بارداری بی خطر است. با این حال، به پزشک متخصص طب سوزنی خود اطلاع دهید که باردار هستید، زیرا برخی از نقاط طب سوزنی را نمی توان به طور ایمن در دوران بارداری استفاده کرد.

+ هزنیه طب سوزنی چقدر است؟

• هزینه این کار با توجه به نوع درمانی و دیگر عوامل بستگی دارد که توصیه میشود برای اطلاع از قیمت دقیق به صورت حضوری به کلینیک زیبایی مراجعه نماید و یا به صورت تلفنی مشاوره رایگان دریافت نمیاد.

+ طب سوزنی چگونه است؟

• یکی از بی درد ترین روش های درمانی می باشد که تنها با چند سوزن بسیار نازک و در کمترین زمان انجام میشود.

+ چند جلسه لازم است؟

• این بستگی به نوع درمان دارد که همانطور که گفتیم به عوامل بسیاری بستگی دارد.

+ مدت زمان بهبودی چقدر است؟

نمیتوان مدت زمان دقیقی گفت زیرا با توجه به نوع درمان مدت زمان بهبودی نیز بسیار متفاوت است.

رزرو نوبت در مطب دکتر محدثه اقبالی

لطفا اطلاعات خود را بصورت صحیح وارد نمایید.

• خلاصه پرونده را می توانید در قسمت بارگذاری اطلاعات شحصی بیمار انجام دهید.
  • بعد از پر کردن فرم منتظر تماس ما باشید .

از این که به ما و کیفیت خدمات ما اطمینان دارید سپاسگزاریم

مشاوره و رزرو نوبت