غمز و رگ گیری

فهرست مطالب

تا به حال برای رفع مشکلات و در عضلانی به روش های سنتی و ماساژ و رگ گیری فکر کرده اید؟ رگ گیری و رفع مشکلات عضلانی یکی از روش های قدیمی در طب سنتی می باشد که طرفداران بسیاری دارد.

همانطور که گفتیم غمز و رگ گیری نوعی ماساژ طبی مخصوص طب سنتی ایران است که برای درمان انواع کمردرد، بهبود سیاتیک، کاهش درد و محدودیت حرکت مفاصل و انواع دردهای عضلانی به عنوان روشی موثر برای درمان دردهای عضلانی استفاده می شود.

غمز و رگ گیری ریشه در طب سنتی ایران دارد. به همین دلیل است که امروزه تعداد جراحی های دیسک زیاد شده است و متاسفانه بیماران نتیجه کامل نمی گیرند و از طرفی پزشکان آنها را تشویق به انجام عمل جراحی می کنند و هزینه های هنگفتی را متحمل می شوند و به نوعی عمل درمانی است.

رگ گیری برای چه بیماری خوب است؟

تجمع رسوبات و سموم بدن در سیاهرگ ها باعث ایجاد یک سری بیماری ها و اختلالات در بدن می شود. در طب سنتی می توان از چند روش برای از بین بردن مخاط از بدن استفاده کرد. یکی از این روش ها غمز و رگ گیری است. در طب سنتی، برداشتن رگ با هدایت مخاط و سموم مضر بدن به داخل سیاهرگ ها، بدن را پاکسازی می کند. ماساژ و رگ‌گیری ارتباط نزدیکی با هم دارند.

انقباض عروق و دفع سموم و مخاط

در طب سنتی، پزشک بدن را هدایت می کند تا مخاط و سموم ناسالم را از شریان ها خارج کند. به عنوان مثال، برخی از بیماری های کلیوی را می توان با حذف سموم و مخاط از سیاهرگ های منتهی به کلیه ها درمان کرد.

درد عضلانی را تسکین میدهد

رفع احتقان سیاهرگ ها علاوه بر از بین بردن سموم، به رفع اسپاسم عضلانی نیز کمک می کند. رفع رگ یکی از شاخه های طب سنتی است. این روش جدای از درمان، بهترین راه برای پیشگیری از بیماری ها نیز می باشد. تسکین درد، قرار دادن ناف و ماساژ درمانی از دیگر روش های طب سنتی است. که ارتباط نزدیکی با سیاهرگ ها دارند.

رگ گیری و آرامبخشی

پس از رگ گیری در طب سنتی می خواهیم روش ماساژ درمانی را بررسی کنیم. این روش یکی از انواع خدمات طب سنتی است و فواید بی شماری دارد. ماساژ طب سنتی مکمل روش برداشتن رگ است. بنابراین، جویندگان سلامت اغلب ماساژ و رگ‌گیری را با هم تجربه می‌کنند.

فواید غمز و رگ گیری چیست؟

ماساژ درمانی و رگ گیری در طب سنتی کمترین عوارض را نسبت به تمامی روش های طب مدرن و حتی طب سنتی دارد. یا بهتر است بگوییم اگر به درستی و توسط متخصص انجام شود هیچ عارضه ای ندارد. به غیر از ماساژ، می توانید از خدمات دیگر درمانی نیز استفاده کنید.
همه افراد می توانند این روش را انجام دهند و محدودیت سنی و جنسیتی وجود ندارد.
همانطور که می دانید پا به عنوان قلب دوم شناخته می شود. در این روش از انتقال انرژی دست و پا نیز استفاده می شود.
ماساژ و برداشتن رگ ها دارای خواص محرک، تسکین دهنده و التیام بخش است.
این روش به کاهش عوارض ورزش و فعالیت های کاری کمک می کند.
تمام قسمت های بدن از پوست سر و چشم گرفته تا کف پا قابل ماساژ است.

کشیدن رگ و ماساژ پشت

می توان گفت تقریباً اکثر بیماری ها با طب سنتی قابل پیشگیری است. همچنین بسیاری از بیماری ها را می توان از این طریق درمان کرد. روش طب سنتی به دلیل عوارض کم و هزینه کم طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. همانطور که گفتیم رگ گیری در طب سنتی یک روش بسیار موثر برای درمان بیماری های مختلف است.

هزینه غمز و رگ گیری چقدر است؟

این کار در کلینیک دکتر محدثه اقبالی با کمترین هزینه و بهترین متد روز دنیا انجام میشود. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه با مطب زیبایی دکتر محدثه اقبالی تماس حاصل نمایید.

غمز و رگ گیری در مطب زیبایی

امروزه در اکثر کلینیک های زیبایی این کار انجام میشود. شما می توانید تنها با یک تماس تلفنی از خانم دکتر محدثه اقبالی وقت مشاوره دریافت نمایید و پس از مشاوره های لازم از خدمات این کلینیک استفاده نمایید.

نوبت دهی غمز و رگ گیری در کلینیک دکتر محدثه اقبالی

شما می توانید جهت انجام کلیه خدمات زیباسازی به کیلینک زیبایی خانم دکتر محدثه اقبالی مراجعه نمایید. با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید از این خدمات استفاده کنید. لازم است قبل از مراجعه برای تعیین وقت درمان و مشاوره، تماس حاصل شود.

سخن پایانی

غمز و رگ گیری روشی در طب سنتی است که به واسطه آن بسیاری از دردها و بیماری ها و مشکلات مفصلی و عضلانی از بین میرود و اگر چنین مشکلاتی را ندارید می توانید با چند جلسه غمز و رگ گیری توسط پزشک متخصص مجم.عه دکتر اقبالی، سلامت بدن خود را تضمین نمایید و از رخ دادن انواع مشکلات عضلانی پیشگیری نمایید. همچنین توصیه میشود قبل از انجام رگ یری حتما از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

رزرو نوبت در مطب دکتر محدثه اقبالی

لطفا اطلاعات خود را بصورت صحیح وارد نمایید.

• خلاصه پرونده را می توانید در قسمت بارگذاری اطلاعات شحصی بیمار انجام دهید.
  • بعد از پر کردن فرم منتظر تماس ما باشید .

از این که به ما و کیفیت خدمات ما اطمینان دارید سپاسگزاریم

مشاوره و رزرو نوبت